Najczęściej zadawane pytania

 

Czy istnieje minimalna kwota potrzebna do złożenia zamówienia?

Nie, w sklepie Prezenty.pl nie posiadamy minimalnej wartości zamówienia. Gdy Twoje zamówienie natomiast przekroczy 200 zł, przesyłka jest wtedy darmowa.

__________

Dlaczego mam podać mój numer telefonu podczas rejestracji?

Numer telefonu potrzebny jest nam, w celu rozstrzygnięcia wszelkich pytań związanych z zamówieniem. Dzięki temu, będziemy mogli się z Tobą szybciej skontaktować i natychmiastowo rozwiązać ewentualne problemy.

__________

Straciłem swój numer konta, ale chcę dokonać przelewu z pozostałą kwotą zamówienia. Czy jest to możliwe?

Nie stanowi to żadnego problemu. Pamiętaj tylko, aby w tytule podać numer zamówienia. Wtedy znalezienie Twojego zamówienia nie będzie problemem i możliwe będzie sfinalizowanie zamówienia.

Oto nasze dane bankowe, na które możesz dokonać przelewu.

Konto: Geschenkidee D&A GmbH

IBAN: DE97100701240116069601

BIC: DEUTDEDB101

__________

Popełniłem błąd przy składaniu zamówienia. Co teraz?

Gdy popełniłeś błąd przy składaniu zamówienia, przykładowo wpisana została niewłaściwa liczba produktów, niewłaściwy rozmiar lub niewłaściwy adres dostawy bądź zdecydowałeś się na inny kolor produktu, prosimy poinformuj nas o tym za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając maila na adres: info@prezenty.pl, lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajduje się na dole strony.

__________

Nie jestem w stanie utworzyć konta. Co mam zrobić w takiej sytuacji?

Może okazać się, że nasza strona internetowa nie działa prawidłowo, jeśli używasz starszej wersji przeglądarki internetowej. Upewnij się, że zawsze używasz najnowszej wersji, także chroniąc swoje bezpieczeństwo w Internecie. Jeśli podczas korzystania z najnowszej wersji przeglądarki, nasza strona nadal nie działa prawidłowo, należy usunąć pliki cookie i pamięć podręczną. Są to pliki tymczasowe, które przyspieszają wykorzystanie stron internetowych, ale czasami mogą też zakłócać ich działanie. Ciasteczka i pamięć podręczną można usunąć w menu przeglądarki w zakładce „Ustawienia”. Następnie załaduj naszą stronę ponownie i strona powinna zadziałać prawidłowo.

Przy stale pojawiających się problemach, prosimy o skontaktowanie się z naszym Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub drogą mailową: info@prezenty.pl

__________

Złożyłem zamówienie, ale nie otrzymałem jeszcze potwierdzenia zamówienia.

Potwierdzenie zamówienia może potrwać kilka minut, zależy to od tego jakiej skrzynki elektronicznej używasz (@ gmail.com, @ hotmail.com, itp.). Jeśli potwierdzenie zamówienia nie doszło w ciągu minuty, zalecamy sprawdzenie skrzynki ze spamem.

Brak potwierdzenia może zdarzyć się również, kiedy złożenie zamówienia nie zostało zakończone lub podczas płatności PayPal przeglądarka została zamknięta zbyt wcześnie. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia wyślij nam potwierdzenie zapłaty na nasz adres: info@prezenty.pl, abyśmy mogli to sprawdzić.

__________

Kupiłem niewłaściwy produkt na Prezenty.pl. Co teraz?

Jeśli masz pytania dotyczące wymiany lub zamiany produktu, prosimy poinformuj nas o tym za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@prezenty.pl lub skontaktuj się z nami za pomocą naszego formularza kontaktowego.

__________

Chcę zwrócić jeden lub więcej produktów z mojego zamówienia. Jak mogę to zrobić?

Aby otrzymać formularz zwrotny napisz do nas na info@prezenty.pl lub skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

__________

Czy mogę zamówić produkty na inny adres niż adres rozliczeniowy?

Zamówienie przesyłki na inny adres niż adres rozliczeniowy nie jest żadnym problemem. Przecież zależy nam, aby obdarowanych prezentami było jak najwięcej! Podczas zamawiania produktów na adres inny niż Twój, pamiętaj żeby podać swój adres do adresu rozliczeniowego. W przeciwnym razie odbiorca będzie znał wartość zamówienia.

__________

Gdzie jest moje zamówienie?

Swoje zamówienie możesz śledzić na stronie naszego sklepu Prezenty.pl. Kliknij na "Moje konto", a następnie "Moje zamówienia".

__________

Jak mogę zrealizować bon rabatowy otrzymany po zapisaniu się do Newslettera?

Po rejestracji do Newslettera, pocztą elektroniczną otrzymasz bon rabatowy. W celu jego zrealizowania, po wybraniu produktów i umieszczeniu ich w koszyku, zostaniesz przeniesiony do kroku drugiego, czyli płatności. Tutaj, wśród różnych opcji zapłaty,  pojawi się pytanie czy  "Masz bon rabatowy?”. Wpisz kod kuponu i kliknij X.  Kwota rabatu zostanie bezpośrednio odjęta od kwoty Twojego zamówienia.

__________

Podczas zamawiania prezentów personalizowanych nie można używać znaków specjalnych. Jakich dokładnie znaków nie używać?>

Urządzenia, których używamy do grawerowania są powiązane bezpośrednio z alfabetem, i tak na przykład, nie posiadają takich znaków jak <,> lub ~. Kombinacja taka jak <3 nie zawsze jest możliwa. Nie ma również możliwości wygrawerowania emotikonów.

__________

Jak długo trwa dostawa zamówienia?

Kiedy zamówione złożone jest przed 12:00 , a do płatności użyto karty kredytowej lub PayPal lub szybkiego transferu bankowego, zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia, co zaksięgowana płatność. Następnie paczka dotrze do Ciebie w przeciągu 2-5 dni roboczych na podany w formularzu adres dostawy.

Gdy płacisz przelewem, zamówienie zostanie zrealizowane jak tylko otrzymamy potwierdzenie zapłaty. W zależności od banku może trwać to od 2 do 4 dni roboczych. Kiedy płatność zostanie potwierdzona, czas dostawy wynosi 2-5 dni.

__________

Gdzie jest moje zamówienie?

Nasz partner DHL dostarcza pakiety od poniedziałku do piątku od 09:00 do 21:00. Wiadomość z potwierdzeniem wysyłki zostanie wysłana na podanego przez Ciebie maila z linkiem, gdzie możesz śledzić swoją przesyłkę. Na stronie ze śledzeniem możesz zobaczyć, kiedy Twoja przesyłka zostanie do Ciebie dostarczona.

W pierwszej próbie dostarczenia nie jest możliwe ustalenie godziny i daty dostarczenia.

__________

Nie było mnie w domu, kiedy przyszła dostawa, co teraz?

Dostawa DHL zapewnia dostawę zamówienia pod wskazany adres dostawy. Jeśli nie ma Cię w domu podczas pierwszej próby doręczenia kurier zostawia awizo w celu skontaktowania się. Następnie można wybrać jedną z 3 opcji w celu odebrania pakietu:

  • odebrać swoją paczkę z Magazynu DHL,
  • zamówienie może zostać dostarczone do Twoich sąsiadów,
  • zamówienie może zostać dostarczone do Ciebie w innym umówionym dniu

Jeśli nie skorzystasz z powyższych 3 możliwości, pakiet zostanie do Ciebie dostarczony kolejnego dnia.

Jeśli pakiet nie zostanie do Ciebie dostarczony i wróci on do nas, to odeślemy do Ciebie pieniądze za zamówienie.

__________

Masz inne pytanie?

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub poprzez e-mail : info@prezenty.pl

^ 2017-05-26T18:42:14+00:00